Współcześnie zarządzanie firmą znacznie częściej jest związane z koniecznością zlecenia niektórych zadań innym realizatorom. Dotyczy to zarówno z kwestiami bieżącymi, jak i z zadaniami oddalonymi w czasie. Sprawozdania roczne budzą strach dla licznych przedsiębiorstw. Prócz tego nie każda placówka zatrudnia na tyle wykwalifikowanych pracowników, by w sposób profesjonalny takie zestawienie poddać analizie. Z tego powodu coraz częściej firmy zdają się na pomoc agencji reklamowych w tej kwestii. Cieszące się renomą agencje reklamowe nie tylko podchodzą do każdego klienta indywidualnie, ale też każdy plan działania konstruują od podstaw. Tak właśnie dzieje się w przypadku sprawozdań rocznych z działalności danej firmy – zleceniodawcy. Raporty są z reguły konstruowane od podstaw, bez uniwersalnych szablonów, z wzięciem pod uwagę wyjątkowych cech danego przedsiębiorstwa. Profesjonalna agencja reklamowa ma na względzie również cel prokurowania takiego raportu, jego wykorzystanie praktyczne. Podczas tworzenia raportu rocznego bardzo istotne są także regularne konsultacje z reprezentantami danego klienta. Indywidualnie zaprojektowany raport prezentuje treści zarówno statystyczne jak i innego rodzaju w profesjonalny, a jednocześnie fachowy graficznie sposób. Wszelkie analizy rynku są równocześnie przygotowywane przez ekspertów z dziedziny marketingu. zobacz ofertę NoHau. Można zatem konstruktywnie zastosować się do nich w dalszych posunięciach firmy, tak w aspekcie materialnym, jak i strategii całościowych.